Sunday, 11 December 2011

berombak rinduu~

assalamualaikum semua :)

last sunday aku pergi berombak rindu dengan ekin rakan sekerja aku. mula mula aku memang teruja nak tengok cerite ni. antara yang berjaya menarik aku ialah ost cerita ni yang sangat best.*cett~padahal minat dekat aaron aziz hehe.tapi sebab sebnar adalah sbb dapat tiket free...thanks to ekin yang aku tak tau ape dye cakap kat abang yg jual tiket tu sampai kasi 2 tiket free kat kitorang. tapi seriously bagi aku cite tu ok la (maaf peminat tegar cerita ni)...tapi masih gagal buat aku menitiskan air mata. adakah aku ni je yang tak ada perasaan???korang bayangkan lah kanan aku ekin da nanges2 tengok cerita tu. nasib baik adik lelaki aku yg dudak sebelah kiri aku tak nanges. kalau nanges jugak tak tau la nak cakap ape kan. haish~nak buat macam mana...si kejam takkan dapat jadi princess yang baik hati...

soooo sweeat~
bila la bole snap pic mcm ni..ahaha *beranggan jap

si cantik manis lisa surihani...
dialog dye yg paling aku ingat "one fine day you'll be deadly in love with me" 
woa~cara dye cakap tu memang penoh dengan kebencian bukan cinta...

overall ok la cite ni...tapi aku still tunggu cerita yang dapat buat aku menitiskan air mata macam first time tengok cerita titanic...


No comments:

Post a Comment