Tuesday, 28 February 2012

happy leap year bestie :)

بِسْــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم 

assalamualaikum :)

it leap year!!! which mean there are 366 days in this year. leap year atau lebih dikenali sebagai tahun lompat dalam bahasa melayu ini menandakan bahawa pada tahun ini kawan saya SYAHIRAH MOHD NOOR berpeluang menyambut hari jadi dia. *kesian celebrate birthday 4 tahun sekali je. 



kesian dia aku ingat zaman asasi dulu dia selalu cakap pasal birthday dia yg hanya ada 4 tahun sekali je. *dear tahun ni ade birthday kamu jangan sedih sedih ye :)


nah amik kek ni pegi main jauh jauh *hanya gambar yg aku google je mampu aku bagi sekarang ni  


ye aku mengaku aku rindu kau sangat sangat. rindu moment moment gelak guling guling jalan kaki pergi ecm dgn kau. yaeh i miss everything about you. rindu nak dengar ceramah free  dari kau. serious aku cakap kau memang beri impact yg aku sendiri tak bole nak explain. aku sayang kau.okbai.

p/s: anda bernasib baik semasa hari jadi yg jarang jarang berlaku ini saya tiada disisi untuk prank anda habis habisan. sebenarnya kau beruntung ok sebab ramai yg akan lebih hargai birthday kau :)

No comments:

Post a Comment