Tuesday, 24 April 2012

kissing with the tars...


بِسْــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

assalamualaikum...

kissing?? jangan salah paham dulu aku tak pernah buat benda benda macam tu. itu semua sekadar metafora sahaja. hal ini terjadi pada minggu pertama kesatria. bagi yang tidak mengetahui kesatria tu kiranya macam aktiviti koko yang pelajar uitm kena buat. setiap hari jumaat petang kitorang kena kawad selama 2 jam *tapi terpulanglah kalau dapat jurulatih awesome macam en.Tun kawad tak sampai 2 jam pun :)  ok berbalik kepada cerita yang hendak disampaikan pada hari tersebut keadaan cuaca sangat extremely lebih panas dari biasa *tak dela panas sangat hyperbola je lebih. memandangkan sudah lama meninggalkan bidang kawad kawad ni aku jadi sayur pulak tak tahan panas telah terpengsan dan telah 'mencium' jalan tar yang sangat panas. dan inilah hasilnya tanggan berdarah mulut bengkak segala. nasib baik muka tak berparut ke gigi patah ke kalau tak habis la...aku ni dah la memang tak comel kalau hilang gigi tak tahu la nak cakap ape...

kata-kata dari saksi di tempat kejadian :

mey dan wani : kitorang plan nak buat buat pengsan lepas tu rehat kat tepi tapi tibe tibe dngar org jatuh bedebuk dgn spontan telah jerit ijaaaaaaaaaaaaat!!! last last ijat yg pengsan dulu HAHAHAHA * mereka boleh ketawakan aku??? malu tahu. tapi terima kasih la kat mey, wani dan juga ayah kepada wani dah hantarkan aku balik hostel...jauh kot kalau nak jalan dari padang kawad ke melati...nasib baik ada orang hantarkan. :)


ni la tanggan yang berdarah itu...
sikit je tapi pedih tahu...
berparut pulak tu..

p/s : syukur aku jatuh tak delah teruk sangat...beberapa minggu lepas aku jatuh mak cakap jiran aku pun mengalami hal yg sama tapi dia lagi teruk siap patah hidung bagai. alhamdulillah aku sikit je. saya doakan makcik tu semoga cepat sembuh :) 

No comments:

Post a Comment