Thursday, 21 November 2013

................



بِسْــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم




assalamualaikum...


aku hanya minta satu
hanya minta tunggu

tapi kau pilih berlalu
tanpa pedulikan aku

mungkin kau bukan untuk aku...



zira cakap "anak sungai lagi kan berubah,inikan pula hati manusia.jgn patah hati ok.insyaAllah ada yg lebih baik Allah dah tentukan utk kamu :)"

i know the fact that eventually you will walk away and move on but i didn't expect that it will be this fast.
sebab tu aku macam skeptical sikit bila orang cepat sangat cakap suka/sayang/cinta sebab yang macam ni lah buat aku malas nak fikir pasal rasa sebab aku rasa tak mungkin begitu cepat kita boleh suka seseorang. kawan aku pernah cakap "sepantas rasa sayang hadir sepantas itulah rasa itu hilang" mungkin betul apa yang kawan aku cakap :) *semua yang terjadi ini merupakan bukti bahawa hati manusia berubah-ubah


kadang-kadang memang rasa disayang..
tapi kadang kadang juga rasa terbuang..

sebab dia cuma ada bila bosan..
bila bahagia terus dilupakan..
-rose boncet-

yang pergi biarkan pergi..
kita tetap makan megi..
pergi kelas jalan kaki..
ehh pergi mat*..
ramai lagi yang menanti..
ayat nak sedapkan hati..
HAHA 
-rose boncet & ijat Yong-


p/s : untuk awak yang dah calarkan sikit hati saya yang fragile :)









No comments:

Post a Comment